Regulamin

§1
Rezerwacje

1. Rezerwacje są możliwe poprzez kontakt telefoniczny lub sms pod numerem +48 784 214 918 oraz samodzielnie online za pośrednictwem strony Booksy.com.

2. Proszę nie pisać na Instagramie, czy FB, gdyż wiadomości przychodzą tam z dużym opóźnieniem.

3. Gabinet zachowuje prawo do niewykonania zabiegu na rzecz klienta, który pojawi się z opóźnieniem przekraczającym 10 minut bez wcześniejszego poinformowania.

4. Niezależnie od powyższego, za wyraźną zgodą klienta, zabieg może zostać wykonany mimo opóźnienia, z zastrzeżeniem,
że poszczególne etapy zabiegu zostaną skrócone wedle uznania pracownika.

5. Za tak wykonany zabieg należy się cena w pełnej wysokości.

6. W przypadku opóźnienia zabiegu z przyczyn leżących po stronie gabinetu, w tym pracownika, żaden z etapów nie zostanie skrócony.

7. Gabinet zastrzega sobie prawo do odwołania terminu zabiegu do 24 h przed jego zaplanowanym rozpoczęciem.
Gabinet uzgodni nowy termin.

 

§2
Zadatki

1. Wizyty dotyczące zabiegów pielęgnacyjnych oraz nowych klientów są objęte zadatkiem w wysokości 30% ustalonej kwoty.

2. Wizyta zostaje zatwierdzona po otrzymaniu wpłaty, max. do 48h od momentu rezerwacji.

3. Wizytę objętą zadatkiem, można przełożyć tylko raz, minimum 48h (2 dni) przed wizytą.

4. Przy rozliczeniu zadatek jest odliczany od kwoty zabiegu.

5. W przypadku nie przyjścia na wizytę lub odwołania później niż 48h przed planowaną wizytą, zadatek przepada.
Jest bezzwrotny i jest on rekompensatą za zarezerwowany czas.

6. W przypadku wizyt, które są już umówione bez zadatku i nie zostaną odwołane lub klientka odwoła je później niż 48h
(2 dni) przed planowaną wizytą, jest zobowiązana do pokrycia kosztów w wysokości 30% wartości wizyty, w zamian za stracony czas, doliczone przy kolejnej wizycie.

 

§ 3
Reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji sposobu wykonania stylizacji paznokci lub jej efektów, w terminie 7 dni od odbycia wizyty.

2. W przypadku reklamacji sposobu wykonania Zabiegu pielęgnacyjnego lub wystąpienia efektów niepożądanych klient jest obowiązany do złożenia jej w terminie 3 dni od daty wykonania zabiegu.

3. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania Zabiegu w gabinecie w dowolnej formie oraz dostarczenie dokumentacji fotograficznej.

4. Reklamacje składa się w formie pisemnej lub osobiście w gabinecie.

5. Wszystkie reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 7 dni.

6. W przypadku uznania reklamacji gabinet nie dokonuje zwrotu ceny za wykonaną usługę. Gabinet może zaproponować korektę i dodatkowe korzyści w ramach zadośćuczynienia.

7. W przypadku kwestionowania Zabiegu zaraz po jego wykonaniu Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną usługę.
Ma prawo do złożenia reklamacji.